Uimitor!

O albaneza a stat 12 ani cu un glont in cap fara sa stie... iata cum..!!

Mrike Rrucaj a spus că a fost împuşcată în somn, în 1997, când Albania se confrunta cu anarhie şi haos, pe fondul manifestaţiilor împotriva jocurilor piramidale. În perioada respectivă numeroşi albanezi trăgeau în aer de furie.

La spital, medicul i-a spus victimei că glonţul a trecut prin ea. "Eram plină de sânge şi am crezut că am murit", şi-a amintit Rrucaj despre incidentul din 1997. "Doctorul de la spital mi-a spus că glonţul a ieşit şi doar mi-a curăţat rana. Aveam 28 de ani şi nu am simţit nimic timp de 12 ani", a adăugat albaneza.

Totuşi, în urmă cu o săptămână, Rrucaj a leşinat de durere când şi-a îndoit gâtul, iar o radiografie a arătat că avea sub unul dintre pomeţi un glonţ cu o lungime de 2,8 centimetri.