Pedepse la Pool

Toata lumea cred ca a auzit sau a jucat cel putin o data pool (biliard) joc care este disponibil si pe Yahoo Messenger. Majoritatea oamenilor inainte sa inceapa jocul impun niste pedepse ca urmare a executarii lor in cazul in  care oponentul va pierde.

Fac acest post pentru a aduna cele mai trasnite pedepse care se pot aplica la pool-ul de pe yahoo messenger chiar de la voi !



Nume



Pedeapsa sau pedepsele care vrei sa le postam pe site *



Vrei ca numele tau sa fie publicat odata cu pedeapsa/pedepsele care le-ai propus. *

 Da 
 Nu 



Bun , bun, bun .... George deschide lista pedepselor la pool, el ne spune asa:

"Prima pedeapsa: maine vino la scoala cu haine murdare"
"A doua pedeap sa:imi faci temele:))"

"A treia pedeapsa: incearca sa spui 2 zile numai da".
(nu stiu daca imi sunt adresate mie, dar o iau ca n-ar fi =)) )


Georgiana spunea:
"cel care pierde ... sa fie pictat de adversar pe fata si trebui sa ramana asa , o zi intreaga sau cateva ore , dar trebuie sa fie vazut de cat mai multe persoane."


Silvi spunea:
"Sa dea de baut"


Duculeasa spunea:
(cine o fi pritesa asta oare ?)
"Sa fie pensat :>:>
=)))"
(asta sigur imi este adresata mie)


Ioana spunea:
"1)pune la sts : dnd sunt constipat/a
2)imi da si mie niste manele noi ca mi s-a terminat playlistul ?
3) pune la avatar o poza (si dai tu una naspa rau)
4)pune webcamul la sts si fa streaptease"