Noi de ce nu ne-am tras-o pana acum?

SURSA: hazlii.blogspot.com Acest articol nu e realizat de mine, ci de amica mea Iulia din Bucuresti, salut Iulia !, asa ca nu aveam cum sa il ocolesc... este foarte funny ! ... va las sa-l cititi:


"Aseara am primit aceasta intrebare de la un tip din lista mea de mess. Bineinteles ca am facut ochii mari si am ramas un pic cu gura cascata, dupa care am intuit eu ca este ceva gluma la mijloc si mi-a intarit convingerile dupa ce mi-a spus ca toata ideea a plecat de la acest thread de pe forumul softpedia.


Ideea este urmatoarea:
Iei prima persoana de sex opus sau de acelasi sex... dupa preferinte, din lista ta de mess si ii adresezi aceasta intrebare. veti fi surprinsi de ce raspunsuri ve-ti primi.
Bineinteles ca dupa chestia asta am luat si eu 5 amici din lista de mes si i-am intrebat... am descoperit ca mi-ar da mereu si la orice ora "o mana de ajutor" daca eu as vrea :)))

Am ras cu lacrimi aseara :))
Daca incercati si voi asta, astept comenturi cu conversatiile voastre, ca sa ne mai amuzam un pic :P

Va dau si cateva exemple postate pe forum:

Eu: auzi, de ce nu ne-am tras-o pana acum??
Ea: cei cu intrebarea asta?
Eu: raspunde
Ea: pt. k daca iti trageam una te faceam afis


shadow_afs: auzi
shadow_afs: esti?
Alex Mardale: da
shadow_afs: noi de ce nu am facut sex pana acum?
Alex Mardale: ion, esti prost?
shadow_afs: intreb
Alex Mardale:
Alex Mardale: ai luat ceva?
shadow_afs: nu ma, intreb serios
Alex Mardale: cred ca e cea mai idioata chestie pe care ai spus-o


eu: si....de ce crezi ca n-am facut sex pana acum?
ea: smile.gif)
ea: lol
ea: nu stiu
ea: pai mi-ai cerut vreodata?
eu: pai daca ti-as cere?
ea: hmm...mai vedem
eu: SCORE biggrin.gif


eu: Noi cum de nu ne-am tras-o pana acum?
ea: loool. ce te-a apucat?
eu: pai te intreb. de ce nu ne-am tras-o?
ea: nu stiu. poate pentru ca nu esti genul meu?
eu: aham. mersi


Eu: Auzi, noi de ce n-am facut sex pana acum?
Ea: Pai am facut....
Eu: A, asa e
Ea: dispari


Eu (5:14 PM): Auzi? Noi de ce n-am facut sex pana acum?
Some guy (5:15 PM): pentru ca nu-mi place curul tau
SOme guy (5:15 PM): but you make up for it with your tits


shadow_afs: bau, o intrebare
Andreea Nicolescu: bau, ba
Andreea Nicolescu: ia zi-mi
Andreea Nicolescu: ce-i?
shadow_afs: auzi, noi de ce nu am facut sex pana acum?
Andreea Nicolescu: )))))))))))))))))))))))))))))))))))
shadow_afs: serios ma
Andreea Nicolescu: I wasn;t drunk enough )))))))))
shadow_afs: hm, good enough
shadow_afs: alt motiv?
Andreea Nicolescu: and neither were u
shadow_afs: ))
Andreea Nicolescu: and I hope to God we never will be
shadow_afs: )) you ruined it too ffs


Astept experientele voastre :)))) "

SURSA : hazlii.blogspot.com

Si eu astept experientele voastre aici printr-un comentariu .... WEEKEND placut la toata lumea !