Cel mai tare banc din lume



Revista Reader’s Digest a organizat o competitie de bancuri pentru a desemna si premia cu 1000 de euro cel mai bun banc din lume. Premiul cel mare a fost castigat de suedezul Jorgen Jossen.
E cam sec, dar cel mai tare banc din lume marcat la aceasta competitie suna cam asa:

La o partidă de vânătoare, un bărbat elegant din Stockholm împuşcă o raţă. Pasărea cade însă în ograda unui fermier, care susţine că vânatul îi aparţine.
– E pasărea mea, insistă orăşeanul.
Fermierul sugerează să fie tranşată disputa în stil vechi, cu un "şut neaoş":
– Eu îţi trag un şut cât pot de tare în boaşe, apoi tu faci la fel cu mine. Cine urlă mai puţin ia pasărea.
Bărbatul e de acord. Fermierul îi trage un şut straşnic în părţile sensibile. Când îşi revine, oraşeanul şopteşte cu greu:
 – Bine. Acum e rândul meu.
– Lasă, zice ţăranul. Poţi să păstrezi raţa.
Nici Romania nu s-a lasat mai prejos, participand deasemeni la competitie. Cel mai mare punctaj pe Romania a fost atins de Enache Claudiu Jroveanu, un inginer in varsta de 32 de ani din Craiova.
Cel mai tare banc din Romania: 

Un şofer gonea cu 150 km/oră. Vede girofarul unei maşini de poliţie în oglindă si accelerează. După o vreme, vede că nu poate scăpa de poliţist şi trage pe dreapta. Poliţistul îi spune:
– Am avut o zi groaznică şi vreau sa ajung acasa. Dar mi-a plăcut urmărirea. Aşa că zi-mi o scuză bună şi te las sa pleci.
– Acum trei săptămâni, nevastă-mea a fugit cu un poliţist, zice şoferul. Când te-am văzut în spate, am crezut că vrei să mi-o aduci înapoi.